مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:222022-07-23ورزشي

رکورد دوی 400متر زنان جهان باردیگر شکست


پیش از ظهور مک لاگلین در دو و میدانی جهان، رکورد این ماده 52 ثانیه و 16 ثانیه بود و در اختیار «دلیله محمد» دیگر دونده آمریکایی قرار داشت.

اما مک لاگلین 7 تیر پارسال در مسابقات انتخابی داخلی آمریکا این رکورد را برای نخستین بار شکست - رکورد ماده دو 400 متر زنان جهان برای چهارمین بار در 13 ماه گذشته به وسیله دونده اعجوبه آمریکایی شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در ادامه مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در آمریکا، بامداد امروز فینال دو 400 متر زنان برگزار شد و سیدنی مک لاگلین با زمان 50 ثانیه و 68 صدم ثانیه به خط پایان رسید تا یک رکورد شگفت انگیز خلق کند.

تا پیش از ظهور مک لاگلین در دو و میدانی جهان، رکورد این ماده 52 ثانیه و 16 ثانیه بود و در اختیار دلیله محمد دیگر دونده آمریکایی قرار داشت.

اما مک لاگلین 7 تیر پارسال در مسابقات انتخابی داخلی آمریکا این رکورد را برای نخستین بار شکست.

او سپس در فینال المپیک رکوردش را بهتر کرد.

این دونده 22 ساله کمتر از یک ماه پیش رکورد جهان را به 51 ثانیه و 40 صدم ثانیه رساند اما امروز 72 صدم ثانیه سریع تر دوید تا دو و میدانی جهان را دوباره حیرت زده کند.

برخلاف بسیاری از ستارگان دو و میدانی جهان، مک لاگلین در مسابقات زیادی شرکت نمی کند اما در همان دفعات محدود حضور در پیست هم عملکرد شگفت انگیزی ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد دوی 400متر زنان جهان باردیگر شکست

رکورد دوی 400متر زنان جهان باردیگر شکست