مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-23پزشكي

ثبت اولین فوتی موج هفتم کرونا در استان اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به افزایش بستری و موارد مراجعه سرپایی در مراکز بهداشتی و درمانی، از ثبت اولین فوتی موج هفتم بیماری کرونا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز موج هفتم کرونا در استان اردبیل، شاهد روند افزایش بستری و موارد مراجعه سرپایی در مراکز بهداشتی و درمانی هستیم، به طوری که طی 24 ساعت گذشته، 10 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر 34 بیمار در مراکز درمانی استان به دلیل ابتلا به کووید19 بستری هستند که متاسفانه روز گذشته یک نفر از هم استانی ها فوت کرده و هم اکنون 4 بیمار در بخش مراقبت های ویژه کرونا بستری هستند.

ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن هشدار جدی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: از عموم هم استانی ها درخواست می کنیم از عادی انگاری بیماری کرونا خودداری کنند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

محمدیان تصریح کرد: همچنین افرادی که بیش از 6 ماه از تزریق آخرین دُز واکسن کرونای آن ها گذشته است، حتما جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اولین فوتی موج هفتم کرونا در استان اردبیل

ثبت اولین فوتی موج هفتم کرونا در استان اردبیل