مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 12:022022-07-23پزشكي

حال 12 بیمار کرونایی در هرمزگان وخیم است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: حال 12 بیمار کرونایی در هرمزگان وخیم است و در شبانه روز اخیر یک خانم 71 ساله نیز از بندرعباس جام خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پیش از ظهر امروز در گفت وگویی رسانه ای از وخامت حال 12 بیمار کرونایی در هرمزگان بدلیل عوارض ناشی از ابتلای به این بیماری خبر داد و عنوان داشت: در شبانه روز اخیر متأسفانه یک خانم 71 ساله در بندرعباس نیز جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

وی افزود: تاکنون 2 هزار و 627 نفر در هرمزگان در اثر ابتلای قطعی به کرونا جان باخته اند.

نوروزیان همچنین از شناسایی 328 مورد جدید ابتلای به کرونا در هرمزگان به عنوان شرایطی خطرناک یاد کرد و بیان داشت: 23 نفر در شبانه روز اخیر در بیمارستان های استان بستری شده اند و شمال کل موارد بستری به 55 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم خواست تا حتما با گذشت 6 ماه از تزریق واکسن سوم، نسبت به تزریق واکسن چهارم خود اقدام کنند و انواع مختلفی از واکسن ها در مراکز بهداشت و مرکز تجمیعی پیراپزشکی بندرعباس بصورت صبح و عصر موجود است.

وی واکسیناسیون و استفاده از ماسک را دو عامل مهار کننده بیماری کرونا برشمرد و از عموم شهروندان خواست تا حتما در محیط های بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال 12 بیمار کرونایی در هرمزگان وخیم است

حال 12 بیمار کرونایی در هرمزگان وخیم است