مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 12:322022-07-23سياسي

مشکل ارتباطی کوچه عطار در مشکین دشت پس از سال ها مرتفع شد


مشکلات ارتباطی ساکنین کوی عطار که طی سالیان متمادی به صورت دو سر بن بست بوده است، با همکاری دستگاه قضایی مرتفع شد.

- علیرضا صفرخانلو، شهردار مشکین دشت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص کوچه ای در شهر مشکین دشت که ورودی و خروجی آن بن بست بود و ساکنین محل حین تردد با مشکل مواجه می شدند، گفت: وضعیتِ کور ارتباطی کوچه عطار که به جهاتِ مشکلاتی از گذشته به صورت دو سر بن بست بوده و مسائلی را برای شهروندان و ساکنین ایجاد کرده بود، یکی از موضوعات خاص شهر مشکین دشت بود که قبلاً نیز بازتاب های زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

شهردار مشکین دشت ادامه داد: طبیعتاً وضعیت قبلی کوچه عطار مشکلاتی را برای شهروندان در ترددهای روزانه و همین طور دستگاه هایی همچون آتش نشانی، اورژانس، شهرداری و.

که بر حسب وظیفه ذاتی در صورت نیاز باید نسبت به اعزام نیرو و ماشین آلات به محل اقدام نمایند، ایجاد کرده بود که این وضعیت شایسته شأن شهروندان و خانوارهای محترم ساکن در این معبر نبود و مدیریت شهری نسبت به رفع آن احساس مسؤولیت و تکلیف داشت.

به گفته وی مدیریت شهری مشکین دشت از طریق برگزاری نشست ها و جلساتی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و معاونین وی، شرح واقع و در ادامه بازدید از وضعیت کور ارتباطی کوچه عطار، در صدد رفع مسئله بر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ارتباطی کوچه عطار در مشکین دشت پس از سال ها مرتفع شد

مشکل ارتباطی کوچه عطار در مشکین دشت پس از سال ها مرتفع شد