مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-23اقتصادي

بازار فروش صنایع دستی باید چندجانبه شود/ باید به بازارهای دیجیتال فکر کنیم


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: «باید به بازارهای دیجیتال و تجارت جهانی دیجیتال فکر کنیم و بتوانیم همه مولفه ها را در زنجیره ارزش جانمایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، مریم جلالی امروز 31 تیر 1401 در بازدید از بازارچه صنایع دستی سرچشمه شهر محلات گفت: حوزه بازار فروش محصولات صنایع دستی باید چندجانبه شود، یکی از ظرفیت ها بازارچه ها هستند که بازارچه باید نمادی از تمام میراث فرهنگی ملموس باشد تا بتواند گردشگر را ترغیب به خرید کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور  تصریح کرد: لازمه این ترغیب این است که تنوع محصولات، شاخص سازی و بازار پردازی مختلف وجود داشته باشد تا فروش انجام شود.

باید زنجیره تولید از ابتدا تا سبد مصرف مورد توجه باشد تا بتوان ارزآوری و سودآفرینی داشت.

جلالی بیان کرد: تمام تلاش دولت سیزدهم بر این است که در این زنجیره ارزش وارد شود و زمینه سازی فروش و فروش دیجیتال داشته باشیم، باید حتما به بازارهای دیجیتال و تجارت جهانی دیجیتال فکر کنیم و بتوانیم همه مولفه ها را در زنجیره ارزش جانمایی کنیم.

او ادامه داد: هنرمندان بعد از دوران کرونا فرصت طلایی برای حضور در بازارهای مجازی، پلتفرم ها و سایت های مختلف پیدا کردند و ظرف زمان و مکان را شکستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فروش صنایع دستی باید چندجانبه شود/ باید به بازارهای دیجیتال فکر کنیم

بازار فروش صنایع دستی باید چندجانبه شود/ باید به بازارهای دیجیتال فکر کنیم