مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-23حوادث

بارانی سیل آسا در چله تابستان/ 21 نفر در رودبال غرق شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کودکان سرگرم بازی بودند و عده ای آب تنی می کردند، برخی در لا به لای نجواهای دوستانه از خودشان عکس به یادگار می انداختند و از خنده ریسه می رفتند، بی توجه به صدای فریادهای موتور سواری که در حوالی رودخانه فریاد سیل آمد سر داده بود، همان موتورسواری که به مثابه دهقان فداکار جان بسیاری را از سیلی هولناک نجات داده بود.

  ساعات پایانی آخرین روز از اولین ماه تابستان، خورشید هنوز می سوزاند و مردم با خیالی آسوده در کنار سد رودبال، منطقه ای خوش آب و هوا در شهرستان استهبان در منطقه سلطان شهباز تفریح می کردند و کودکان سرگرم بازی بودند.

  در مخیله کسی نمی گنجید که تا دقایقی دیگر رودخانه دهان باز می کند و عزیزانشان را در خود فرو می برد!  آخر شاید عجیب باشد که درست وسط چله تابستان باران به حدی شدت یابد که رودخانه طغیان کند و مردم و خودروهایشان را ببلعد.

  هیچکس تصور نمی کرد در پی بروز این حادثه دردناک جان 21 هم وطن گرفته و تعدادی مفقود شوند، آماری که همچنان در حال افزایش است.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس می گوید: اخبار سراسری ساعت 14 روز 21 تیرماه نسبت به بروز باران های سیل آسا هشدار داده و مردم را از نشستن و رفت و آمد در کنار رودخانه ها برحذر داشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارانی سیل آسا در چله تابستان/ 21 نفر در رودبال غرق شدند

بارانی سیل آسا در چله تابستان/ 21 نفر در رودبال غرق شدند