مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:172022-07-23سياسي

اعتبارات فرهنگی دستگاه های اجرایی تقویت شود


نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی و زیربنایی در دستگاه های اجرایی تعطیل شده، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان، اظهار کرد: در حالیکه بیشتر درآمدها صرف حقوق و دستمزد می شود، عمده گله مندی ها نیز به همین حوزه بر می گردد.

وی تاکید کرد: با توجه به منع استخدام جدید، محدودیت منابع و نبود نیروی کافی نمی توان به تحقق عدالت و مبارزه با فساد امیدوار بود.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه ها با این اوضاع اقتصادی و افزایش هزینه ها بچهمخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: اعتبارات فرهنگی و زیربنایی در دستگاه های اجرایی تعطیل شده و نیاز به تقویت جدی این حوزه دارد ضمن اینکه اجرای برخی طرح های زیربنایی در حوزه تولید و اشتغال لنگ یک امضا است.

قاسمی پور در ادامه گفت: طرح های پژوهشی پیشنهادی باید منجر به ارائه راهکار برای حل مشکلات استان باشد.

به گفته نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات پژوهشی به مراکز، شرکت ها و موسسات دانش بنیان اختصاص پیدا کند تا با ورود فعالان این عرصه بستر تحقق شعار سال فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات فرهنگی دستگاه های اجرایی تقویت شود

اعتبارات فرهنگی دستگاه های اجرایی تقویت شود