مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:422022-07-23حوادث

عامل حریق تالاب بندرانزلی دستگیر شد


سرپرست فرمانداری بندرانزلی با اشاره به احتمال عمدی بودن حریق در تالاب بندرانزلی، گفت: یک نفر مظنون در ارتباط با آتش سوزی اخیر تالاب بندرانزلی که منافعی هم در این موضوع داشته دیشب بازداشت شده و پرونده قضایی وی در حال بررسی است.

- محمد پور خوش سعادت سرپرست فرمانداری بندرانزلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از مهار حریق در منطقه تالاب بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: با همت و مشارکت همه جانبه عوامل امدادی ازجمله آتش نشانی کپورچال، بندر و گروه های مردمی و بسیجی، حریق تالاب مهار شده است.

وی با اشاره به وسعت آتش سوزی در تالاب بندرانزلی، گفت: طبق برآورد هوایی صورت گرفته بین 10 تا 12 هکتار از بستر تالاب بندرانزلی که عمدتاً نیزار بوده طعمه حریق شده است.

  سرپرست فرمانداری بندرانزلی با اشاره به احتمال عمدی بودن حریق در تالاب بندرانزلی، افزود: یک نفر مظنون در ارتباط با آتش سوزی اخیر تالاب بندرانزلی که منافعی هم در این موضوع داشته دیشب بازداشت شده و پرونده قضایی وی در حال بررسی است.

پورخوش سعادت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و متولیان این حوزه هیچ تعارفی با عوامل و متصرفان تالاب نخواهند داشت، گفت: یقیناً با متجاوزین و متصرفین حوزه تالاب برخورد قضایی جدی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل حریق تالاب بندرانزلی دستگیر شد

عامل حریق تالاب بندرانزلی دستگیر شد