مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:472022-07-23پزشكي

بیماران کرونایی 10 درصد از تخت های بیمارستانی خراسان شمالی را اشغال کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با هشدار نسبت به اوج گیری مجدد کرونا و افزایش روند بستری بیماران کرونایی در استان، گفت: 10 درصد تخت های بیمارستانی خراسان شمالی به بیماران کرونایی تعلق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سیدجواد پورنقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با هشدار نسبت به اوج گیری مجدد این بیماری و افزایش روند بستری بیماران کرونایی در استان، اظهار کرد: 10 درصد تخت های بیمارستانی خراسان شمالی به بیماران کرونایی تعلق گرفته است.

وی گفت: نکته مهمی که در هفته های اخیر به نظر می رسد، این است که رعایت موازین بهداشتی و شیوه نامه ها کمرنگ شده است که در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان بهترین راه در مقابله با بیماری کویید، تاکید شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: 10 درصد تخت های بیمارستان های استان به بیماران کرونایی تعلق گرفته که 5 درصد تخت های بخش ICU یا مراقبت های ویژه و 19 درصد تخت های مربوط به کودکان در اشغال بیماری کویید است.

وی تأکید کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان ها و علاوه بر این تمام پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند و به مردم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی 10 درصد از تخت های بیمارستانی خراسان شمالی را اشغال کردند

بیماران کرونایی 10 درصد از تخت های بیمارستانی خراسان شمالی را اشغال کردند