مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:572022-07-23دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برنده جایزه کامستک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موسوی موحدی برگزیده کامستک در مراسم تجلیل از مقام علمی برگزیدگان کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کامستک که هم اکنون در وزارت علوم در حال برگزاری است، - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موسوی موحدی برگزیده کامستک در مراسم تجلیل از مقام علمی برگزیدگان کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کامستک که هم اکنون در وزارت علوم در حال برگزاری است، گفت: جایزه علمی منجر به رقابت های علمی در سطح ملی و بین الملی می شود.

وی افزود: موضوع مهم برای ارتقای علم و نوآوری تشکیل شبکه همکاری های علمی برگزیدگان با همدیگر از اهمیت بسزایی برخودار است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: وزارت علوم در صورت امکان از تشکیل کانون برگزیدگان ایرانی کامستک در کشور حمایت می کند.

دبیرخانه کامستک شورای علمی برگزیدگان کامستک را در صورت صلاحدید تشکیل خواهد داد تا مسائل علمی منطقه و کشور های اسلامی در دستور کار قرار بگیرد.

موسوی موحدی ادامه داد: امکانات بسیار وسیعی در کشور های منطقه و اسلامی موجود است تا هدایت، راهبرد و سیاست گزاری علمی برای آن ها تعیین شود.

وی افزود: دبیرخانه پیشبرد علم و فناوری در جهان اسلام مستقر در دانشگاه تهران، بنیاد مصطفی، جایزه مصطفی، دبیرخانه جشنواره های بین المللی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برنده جایزه کامستک شد

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برنده جایزه کامستک شد