مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 14:222022-07-23سياسي

همایش «یک عُمر نوکری» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش «یک عُمر نوکری» در استان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مداحان، عوامل روضه های خانگی و محلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در نشست مشترک با مدیران تبلیغات اسلامی، اعضای شورای هیأت های مذهبی و کانون مداحان استان از برگزاری همایش یک عُمر نوکری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مداحان، عوامل روضه های خانگی و محلات، شعرای آیینی، روحانیون، مسئولان رسانه هیئات، کارشناس قرآن و.

برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش هماهنگی و آموزش برای هیأت ها در ماه محرم است.

وی افزود: در این همایش از 10 تا 15 نفر از چای ریزهای هیأت تجلیل به عمل می آید.

طاهری با اشاره به لزوم قرائت قرآن در هیأت های مذهبی، گفت: ظرفیت فضای مجازی در استان نباید نادیده گرفته شود و هیأت های مذهبی باید به این موضوع توجه کنند و توسط نوجوانان و جوانان فضای مجازی هیأت را فعال کنند.

وی عنوان کرد: بخش بانوان هیأت باید فعال شود و برای دختران برنامه هایی از جمله معرفی یک کتاب، بیان مسئله، برطرف کردن شبهه و رفع ابهام و معرفی سبک زندگی اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «یک عُمر نوکری» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

همایش «یک عُمر نوکری» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود