مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 15:072022-07-23سياسي

وضعیت قرمز کرونایی 13 شهرستان در استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی معاون استاندار کرمان امروز در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت قرمز 13 شهرستان در استان کرمان اظهار داشت: شهرستان های رودبار جنوب، ارزوییه، کهنوج و راور وضعیت نارنجی و شهرستان های فهرج، ریگان، نرماشیر، فاریاب، رفسنجان و انار در وضعیت زرد هستند.

  جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: در حوزه شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و مصوبات، تصمیم گیری های خوبی صورت گرفته و تجربه دوره های گذشته نیز هست، اما باید بر نظارت و اجرا تاکید شود.

  وی خاطرنشان کرد: مصوبات قبل در طرح مدیریت هوشمند ناظر بر اصناف، ادارات، ترددها ، محیط های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در قرارگاه نظارتی، عملیاتی و اجرایی می کنیم و در هفته آینده گزارش دستگاه ها را در خصوص اجرای طرح در سطح ستاد کرونا دریافت خواهیم کرد.

  جلالی ابراز داشت: براساس مصوبه ستاد ملی، دورکاری در ادارات شامل سه گروه افراد بالای 60 سال، دارای بیماری زمینه ای و مادران شاغل دارای فرزند زیر 6 سال است که به دستگاه ها ابلاغ شده است.

  وی تصریح کرد: توصیه اکید ما بر برگزاری برنامه ها، تجمعات و مناسبت ها در مکان های باز است و در محیط بسته تنها با رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و مدت زمان 90 دقیقه با ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونایی 13 شهرستان در استان کرمان

وضعیت قرمز کرونایی 13 شهرستان در استان کرمان