مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 15:272022-07-23سياسي

اجرای طرح «لبخند بسازیم» در تهران


شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح «لبخند بسازیم» در شرق پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه13 تهران درباره اجرای برنامه ها در  فصل نشاط و رویش اظهارداشت: برنامه های فصل نشاط و رویش  در قالب شعار محوری  لبخند بسازیم در  شهر تهران اجرایی شده و در این راستای دستورالعمل ویژه اوقات فراغت شهروندان، فعالیت های منطقه در سه بخش رویداد فرهنگی شهرزاد، تهران گردی و اردوی یک روزه نوجوانان  پیگیری شد.

  وی اضافه کرد : چندین عنوان برنامه در قالب رویداد فرهنگی شهرزاد با عناوین آیینی، کدبانو، هنری، ادبی، بازی و تفریح با شرکت بیش از هزار و 120 نفر در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای ویژه گروه های سنی مختلف در سرای محلات و مساجد اجرایی شد.

به گفته شهردار منطقه 13 تهران،  برگزاری حدود 48 مسابقه قرآنی و هنری  به همراه تور تهران گردی و حدود 16 عنوان جشن و برنامه های شاد و مفرح، جشنواره بازی های پدر و فرزندی و ایستگاه نشاط و تعالی  نیز از دیگر فعالیت های رویداد فرهنگی شهرزاد در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای است.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه، شهرزاد، مجموعه رویداد های فرهنگی اجتماعی است که با مشارکت و مداخله مردم به اجرا در آمد افزود : با برنامه ریزی و هماهنگی ادارات درون و برون سازمانی و بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «لبخند بسازیم» در تهران

اجرای طرح «لبخند بسازیم» در تهران