مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-23سياسي

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم برپا می شود


سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در حالی آغاز به کار می کند که نزدیک به دو ماه، مراحل پیش تولید و اجرای سازه های آن زمان برده و هم اکنون نیز فاز نهایی آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با نگاه تمدنی به مسجد تلاش دارد تا مدلی جدید از مسجد داری را با تمرکز بر احادیث و روایت ها، سیره ائمه و بیانات امامین انقلاب، به مخاطبین خود عرضه کند؛ در راستای معرفی این نمایشگاه با مسئولان و عوامل سازنده سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به گفت وگو پرداخته ایم.

حجت الاسلام مهدی روحی، دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، با اشاره به راه اندازی سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در شهر مقدس قم، اظهار داشت: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را با هدف بررسی راهکارهای رسیدن به مسجد جامعه پرداز، در دو بازه زمانی مختلف، یکی در مشهد و دیگری در تهران برگزار کرده که هم اکنون نیز در حال راه اندازی سومین نمایشگاه است.

وی ادامه داد: در برپایی نمایشگاه قم تلاش داریم ضمن حفظ انسجام و یکپارچگی، بتوانیم محتوای بیش تری را نیز جمع آوری و به مخاطبین خود ارائه دهیم.

حجت الاسلام روحی با بیان اینکه نمایشگاه سوم از نمایشگاه های قبلی تکمیل تر و جامع تر خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم برپا می شود

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم برپا می شود