مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-23سياسي

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان ری معرفی شد


طی مراسمی «محمد مهدی رحیمی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری معرفی شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با حضور شاه کرمی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان شهرستان ری در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

  در این مراسم از زحمات غلامرضا نوفرستی که به درجه بازنشستگی نائل آمد، تقدیر و قدردانی و محمد مهدی رحیمی  که پیش از این معاون دادستان اسلامشهر بود، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری معرفی شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در این مراسم با بیان اینکه باید مرزبندی بین مردم و فاسقان ایجاد شود، اظهار کرد: کسانی که امنیت روانی جامعه را مختل می کنند و مشکلاتی را ایجاد می کنند باید از جایگاه خود مطلع شده و مردم در این رابطه حمایت شوند.

وی گفت: ایمان، صبر و استقامت، پایداری، عدل، عدم افراط و تفریط و جهاد از ملزومات مسئولان در مواجه با مردم در حوزه قضایی است زیرا که قوه قضاییه ملجأ و پناهگاه مردم است که با وجود محدودیت های موجود در حوزه قضایی باید به بهترین نحو اجرایی شود.

  شاه کرمی افزود: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه قوه قضاییه نیست و همه دستگاه ها باید برای این مهم تلاش کنند تا در زمینه پیشگیری از جرائم اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان ری معرفی شد

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان ری معرفی شد