مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 16:122022-07-23اقتصادي

وزیر انرژی طالبان: بخشی از بدهی برق ایران را پرداخت کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالطیف منصور وزیر آب و انرژی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز شنبه در سخنانی با بیان اینکه 35 میلیون دلار بدهی واردات برق از کشور های ایران، - وزیر آب و انرژی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در سخنانی اعلام کرد: بخشی از بدهی برق ایران را پرداخت کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالطیف منصور وزیر آب و انرژی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز شنبه در سخنانی با بیان اینکه 35 میلیون دلار بدهی واردات برق از کشور های ایران، ازبکستان و تاجیکستان باقی مانده گفت: بخشی از این بدهی پرداخت شده است.

وزیر آب و انرژی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد که دولت گذشته کشورش بدهی زیادی از کشور های ایران، ازبکستان و تاجیکستان در ارتباط با واردات برق بر جای گذاشته بود.

عبدالطیف منصور در ادامه افزود: دولت موقت طالبان بخشی از این بدهی را پرداخته است و هنوز بدهی این کشور ها به صورت کامل پرداخت نشده است.

این مقام طالبان از ادغام سازمان های انرژی، آب و برق در افغانستان خبر داد و گفت: به دلیل اختصاص بودجه برق به نهاد های دیگر در دولت گذشته، شماری از طرح های عمرانی در این حوزه ناتمام مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر انرژی طالبان: بخشی از بدهی برق ایران را پرداخت کردیم

وزیر انرژی طالبان: بخشی از بدهی برق ایران را پرداخت کردیم