مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 17:422022-07-23ورزشي

درخشش دختران وشوو کاران البرز در مسابقات انتخابی تیم ملی


دختران وشوو کار البرزی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی موفق شدند با شش طلا و 4 نقره و یک برنز به نائب قهرمانی مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، مسابقات رده سنی جوانان و نوجوانان و نونهالان با حضور 33 تیم از استان ها و مناطق آزاد اروند و کیش به میزبانی اکادمی فدراسیون ووشو به تهران برگزار شد.

نماینده البرز با 10 بازیکن در مسابقات حاضر شد که در مجموع توانست با شش طلا و 4 نقره و یک برنز به نائب قهرمانی مسابقات برسند.

دختران ووشو کار البرزی متشکل از ستایش تک فلاح، آیساخانی، آنیسا کریمی، روژین شاه محمدی، حنانه میرزایی زاده و نیوشاحق زاده با هنرمایی خود در سکو دوم تیمی قرار گرفتند.

اسمایل سایه افکن، رییس هیات ووشو البرز، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس کرج، گفت: هیات ووشو استان پس از عبور از بیماری کرونا با حدود 2000 بیمه شده ورزشکار ووشو به شرایط آرمانی و روزهای خوب خود باز می گردد.

وی ادامه داد: حتی مشکلات مالی نیز نتوانست جلوی اراده و هدف هیات را بگیرد و همچنان جز استان های پیشرو ووشو در کشور هستیم و با این نائب قهرمانی ثابت کردیم.

سایه افکن، با بیان اینکه قطعا نقاط ضعف زیادی داریم، اظهار کرد: متاسفانه در بخش آقایان به نظر مربیان استان با استانداردهای فدراسیون ووشو فاصله دارند، باید با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دختران وشوو کاران البرز در مسابقات انتخابی تیم ملی

درخشش دختران وشوو کاران البرز در مسابقات انتخابی تیم ملی