مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 19:422022-07-23سياسي

قاضی عسکر: شهدای مدافع حرم با مقاومت خود، آمریکا را خوار کردند


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: با مقاومت و ازخودگذشتگی شهدای مدافع حرم، به عنوان قدرت منطقه ای توانستیم روی پای خود بایستیم و استکبار جهانی خوار و ذلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در همایش سراسری روز قشر سازمان بسیج مداحان کشور که عصر امروز در حرم مطهر سیدالکریم برگزار شد، اظهار کرد: شهادت از دیدگاه اسلام پیروزی و فوز عظیم است، به هیچ وجه در شهادت شکست وجود ندارد و بالاتر از شهادت خیر و خوبی دیگری نیست.

وی با بیان اینکه بحث شهادت شامل سه موضوع مقام شهید، خانواده شهید و اهداف شهیدان است، گفت: مقام شهید از دیدگاه اسلام جایگاه بسیار رفیعی است و آیات و روایات بسیاری دراین خصوص نقل شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه داد: روایات بسیاری داریم که شهید نمی میرد بلکه شهید زنده جاوید است و نزد پروردگار روزی می خورد و وقتی به مقام شهادت دست پیدا می کند، هیچکس غیر از خداوند نمی تواند اجر شهید را تعیین کند.

حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه شهید با خدا معامله می کند و جانش را می دهد و بهشت را جایزه می گیرد، افزود: بازماندگان شهید نیز به فیض می رسند زیرا خداوند به شهید حق شفاعت می دهد و شهدا می توانند هفتاد نفر را شفاعت کند لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: شهدای مدافع حرم با مقاومت خود، آمریکا را خوار کردند

قاضی عسکر: شهدای مدافع حرم با مقاومت خود، آمریکا را خوار کردند