مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 20:072022-07-23اقتصادي

836 میلیون دلار صادرات شرکت های دانش بنیان در سه ماهه اول سال جاری


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در سه ماهه اول سالجاری صادرات شرکت های دانش بنیان به 836 میلیون دلار رسیده، گفت که این وزارتخانه با همکاری سایر وزارتخانه ها پیگیر توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و محصولات دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در راس هیأتی برای تبادل نظر با استاندار، مدیران و تجار و بازرگانان خراسان رضوی، به مشهد مقدس سفر کرد.

  وی در نشستی با حضور تجار و بازرگان استان در محل اتاق بازرگانی مشهد زمینه های گسترش روابط اقتصادی خارجی استان خراسان رضوی با تاکید بر توسعه صادرات به کشورهای مختلف بویژه همسایه، توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و توسعه گردشگری سلامت را مورد بررسی قرار داد.

  در این نشست تجار و بازرگانان  موضوعات و مشکلات خود را در بخش های صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور مطرح و خواستار پیگیری و مساعدت وزارت امور خارجه در روند توسعه روابط اقتصادی استان خراسان رضوی شدند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این نشست طی اظهاراتی به تشریح برنامه های کاری اقتصادی وزارت امور خارجه در خصوص پیگیری توسعه صادرات کالاها و تولیدات داخلی و بویژه صدور خدمات فنی مهندسی و به خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

836 میلیون دلار صادرات شرکت های دانش بنیان در سه ماهه اول سال جاری

836 میلیون دلار صادرات شرکت های دانش بنیان در سه ماهه اول سال جاری