مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 20:122022-07-23سياسي

وزیر کشور: ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استهبان، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده استهبان ضمن همدردی با مردم منطقه اظهار داشت: حادثه دلخراشی اتفاق افتاده و مردمی که روز جمعه برای تفریح به تفرجگاه سد رودبال امده بودند به ناگاه و بدون هشدار هواشناسی در فرصتی کوتاه گرفتار باران شدید شده و دچار سیل شده اند.

  وی با اشاره به جمعیت زیادی که در این مکان بوده اند، گفت: تعداد زیادی از رودخانه بیرون می آیند، تعدادی هم گیر افتاده که توسط مردم نجات پیدا می کنند.

  وحیدی تصریح کرد: با توجه به آفتابی بودن هوا و عدم بارش باران در منطقه یاد شده برای عده ای باورپذیر نبوده است که حجم اب از بالادست رودخانه منجر به وقوع سیل خواهد شد و لذا جدی نگرفتن هشدارها سبب از بین رفتن جان عده ای از مردم شد.

  وزیر کشور علت حضور میدانی خود را همدردی با مردم و بررسی دقیق جزییات و ابعاد مختلف حادثه عنوان کرد و اظها داشت: موضوع بررسی خواهد شد تا ببینیم اهمال کاری و قصوری صورت گرفته یا نه و کمک کنیم زودتر ابعاد حادثه مشخص شود.

  وی با تاکید بر اولویت کمک رسانی به مردم حادثه دیده گفت: همه گروه ها درگیر بوده اند و فعالیت کرده اند، دو نفر هنوز مفقود هستند که امیدواریم سریع تر پیدا شوند و ابعاد حادثه هرچه زودتر روشن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می شود

وزیر کشور: ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می شود