مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 21:072022-07-23سياسي

هنرمندان متعهد، مرزبانان و دیده بانان جامعه هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فعالین حوزه هنر انقلاب اسلامی در کنار علما، مرزبانان و دیده بانان جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در حاشیه چهل ویکمین نشست سراسری روسای مراکز استان حوزه هنری، به نقش هنرمندان در حوزه هنری انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: فعالین حوزه هنر انقلاب اسلامی در کنار علما، مرزبانان و دیده بانان جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین رمز مدیریت موفق، پرداخت به سوژه های حساس است افزود: 18 دستگاه از بودجه های فرهنگی برخوردار هستند ولی در عمل با کارهای بر زمین مانده فرهنگی زیادی مواجه هستیم و این جبران ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: عدم نگاه تخصصی به کارهای فرهنگی و دخالت مدیران در روند کارهای فرهنگی موجب ایجاد وضعیت فعلی شده است.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه،کاری که بر اساس احساس جمعی انجام بگیرد، آسیب های احتمالی و کم تحرکی ها به حداقل ممکن خواهد رسید ادامه داد: چرا که در این صورت همه جوانب و آسیب ها شناسایی شده و اتخاذ تدابیر لازم از بروز فاجعه های جبران ناپذیر بعد از بهره برداری جلوگیری می کند، احساس جمعی به دنبال انتفاع نیست و نتیجه فرهنگ تربیت یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان متعهد، مرزبانان و دیده بانان جامعه هستند

هنرمندان متعهد، مرزبانان و دیده بانان جامعه هستند