مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 22:572022-07-23سياسي

ایجاد خط اعتباری ویژه برای ثبت نام خبرنگاران در طرح جهش مسکن اصفهان


اگر در جمع خبرنگاران، شخصی در طرح ملی مسکن ثبت نام نکرده است، به ما خبر دهد تا خط اعتباری ویژه برای ثبت نام آن ها قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، شامگاه شنبه در جشن روز خبرنگار ضمن گرامیداشت روز مباهله و خانواده اظهار داشت: هرچه که حجم مسائل و مشکلات پیش رو بیش تر می شود، کار برای دستگاه های اجرایی زیادتر می شود و متناسب با این امر، مسؤولیت جامعه خبرنگاری و رسانه نیز بیش تر می شود.

وی ادامه داد: در شهر و استانی زندگی می کنیم که به دلیل برخی ناملایمات و مشکلات، خبرنگاران وظیفه سنگینی نسبت به آن دارند و نیاز است بیش تر از اصفهان بنویسند و امیدواریم به وظیفه خود نسبت به استان عمل کنند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه یکی از آسیب هایی که به عرصه خبر و فضای رسانه وارد است، ورود برخی افراد بدون شناسنامه به عرصه خبر است، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شده است  مردم اعتماد خود را نسبت به فضای خبر از دست بدهند و در این راستا معتقدم در حمایت از جامعه رسانه شناسنامه دار به خوبی عمل نکردیم و در همین راستا شاهد فضای آلوده ای هستیم.

استاندار اصفهان با اشاره به هم زمانی روز عاشورا و خبرنگار گفت: جامعه خبرنگاری و رسانه ای ما ریشه در عاشورا و نگاه زینب گونه دارد و می داند نیاز است خود را در جبهه امام حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط اعتباری ویژه برای ثبت نام خبرنگاران در طرح جهش مسکن اصفهان

ایجاد خط اعتباری ویژه برای ثبت نام خبرنگاران در طرح جهش مسکن اصفهان