مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 06:422022-07-24بين الملل

40 اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کردند


باشگاه اسرای فلسطینی شنبه شب اعلام کرد که 40 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در حمایت از اسرای اعتصاب کننده، اعتصاب غذا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از القدس العربی، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد، 40 اسیر فلسطینی در حمایت از خلیل عواوده و رائد ریان که در اعتراض به بازداشت اداری در اعتصاب غذا هستند، اعتصاب غذا کردند.

اداره امور اسرا و آزادگان فلسطینی نیز اعلام کرد، 75 اسیر فلسطینی نیز امروز (یکشنبه) در حمایت از ریان و عواوده اعتصاب غذای خود را آغاز خواهند کرد.

رائد ریان و خلیل عواده 2 اسیر فلسطینی که بیش از 100 روز است در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند در اعتراض به جنایت های صهیونیست ها همچنان به این عمل ادامه می دهند.

رائد ریان 28 ساله از شهرک بیت دقو در غرب قدس برای 100 امین روز متوالی به اعتصاب غذا ادامه می دهد و از سوی دیگر خلیل عواده 40 ساله از شهرک اذنا در غرب الخلیل به علت خلف وعده طرف صهیونیستی مبنی بر آزادی اش از 13 روز پیش اعتصاب غذای خود را از سرگرفته است.

وی پیشتر به مدت 111 روز دست به اعتصاب غذا زد.

تا پایان ماه ژانویه گذشته شمار اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی 4500 نفر بوده که 34 نفر از آنان زن و 180 نفر نیز کودک بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کردند

40 اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کردند