مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 06:522022-07-24اجتماعي

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد


فرماندار شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان همجوار سواحل مکران گفت: ستاد مدیریت بحران این شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عبدالغفور حوت روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و امدادرسانی در حالت آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور داشته باشند و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی به مردم و جهادکشاورزی اطلاع رسانی به کشاورزان را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار کنارک با بیان اینکه رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: شیلات اطلاع رسانی لازم را انجام داده و تمامی قایق های موجود در سواحل این شهرستان را به جای امن منتقل و لنج های صیادی نیز نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی با همکاری شرکت های خصوصی مستقر در شهرستان کنارک نسبت به ارسال دستگاه های لجستیک به مناطق مورد نیاز این شهرستان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد