مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-24اقتصادي

صدور یک هفته ای پروانه ساخت در تهران/زمان تکمیل ساخت 3 هزار واحد مسکونی


معاون شهردار تهران از صدور یک هفته ای پروانه ساخت و ساز در پایتخت خبر داد و گفت: کلنگ زنی 3 هزار واحد مسکن ملی شروع شده و عملیات طراحی و پروانه آن به زودی شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در آیین آغاز عملیات احداث 3 هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی تامین مسکن شهر تهران، بیان کرد: طی 8 سال گذشته به صورت  مداوم کاهش صدور پروانه رخ داده است اما با برنامه ریزی های انجام شده در شهرداری، طی کوتاه مدت به سمت کاهش زمان صدور پروانه رفته ایم و از سوم مرداد 1401 صدور پروانه در سامانه به صورت یک هفته ای صادر می شود.

به زودی به وعده رسیدن زمان صدور  پروانه به دو ماه خواهیم رسید.

  وی در ادامه افزود: همچنین سازمان نوسازی بند 15 طرح تفصیلی را به تصویب کمیسیون ماده پنج رسانده و موضوع احداث ساختمان، به روند رو به رشد رسیده است.

به گفته صارمی؛  تا شهریور امسال 21 هزار واحد مسکونی به پروانه های صادر شده [که در حال حاضر 9300 واحد است] اضافه می شود و شیب صدور پروانه که روند نزولی دارد صعودی خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه استراتژی شهردار تهران این بود که برای عملیاتی کردن بخش مسکن هدف گذاری روی 180 هزار واحد انجام شود، عنوان کرد: امروز کلنگ زنی 3 هزار وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور یک هفته ای پروانه ساخت در تهران/زمان تکمیل ساخت 3 هزار واحد مسکونی

صدور یک هفته ای پروانه ساخت در تهران/زمان تکمیل ساخت 3 هزار واحد مسکونی