مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 08:122022-07-24اجتماعي

تأمین آب شرب مریوان از کاسه آبی تالاب از مشکلات جدی «زریوار» است


سرپرست حفاظت محیط زیست کردستان برداشت های بی رویه آب در مزارع و باغ های اطراف تالاب، تأمین آب شرب شهر مریوان از کاسه آبی تالاب را از مشکلات پناهگاه حیات وحش زریوار ذکر کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، خیراله مرادی صبح امروز در دیدار با سمن های زیست محیطی شهرستان مریوان تصریح کرد: انجمن های مردم نهاد با حضور در میانه عامه مردم و ارتباط نزدیکتر با جوامع محلی با عنوان بازویی توانمند در صیانت و نگهداشت سرمایه های طبیعی عمل کنند.

سرپرست حفاظت محیط زیست کردستان گفت: انجمن مردمی در حوزه محیط زیست باید با رویکردهای علمی و عملی در حفاظت از محیط زیست اقدام کنند.

وی با تقدیر از فعالیت های داوطلبانه این انجمن ها در بسیاری از چالش های محیط زیست، خاطرنشان کرد: ما نیز سعی خواهیم کرد با توجه به قوانین و آموزش های تخصصی برای توانمندسازی انجمن ها در مباحث جوامع محلی و محیط زیست همکاری های لازم را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: تغییر اقلیم، خشکسالی و آتش سوزی از چالش های محیط زیست استان در سال های اخیر به ویژه شهرستان مریوان و تالاب بین المللی زریوار بوده است.

به گفته مرادی، برداشت های بی رویه آب در مزارع و باغ های اطراف تالاب، تأمین آب شرب شهر مریوان از کاسه آبی تالاب، از مشکلات دیگر این پناهگاه حیات وحش است که با اجرای مصوبات سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب مریوان از کاسه آبی تالاب از مشکلات جدی «زریوار» است

تأمین آب شرب مریوان از کاسه آبی تالاب از مشکلات جدی «زریوار» است