مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 09:072022-07-24اقتصادي

هشدار تعزیرات به متخلفان بازار/ جریمه عدم درج قیمت کالا 50 میلیون تومان شد


با افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات و عدم صدور فاکتور تا مبلغ 50 میلیون تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی هدفمندی یارانه ها و اعطای اختیارات جدید مصوبه سران قوا، گفت: برای نظارت و کنترل بیشتر بازار، ابزارهایی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته که بر اساس آن با متخلفان بازار با اعمال جریمه نقدی پنج برابری، نصب پلاکارد و حتی پلمب واحد صنفی برخورد خواهد شد.

وی افزود: با تشدید نظارت بر بازار استان و بر مبنای این اختیارات، جریمه عدم درج کالا و خدمات و عدم صدور فاکتور که پیشتر فقط دویست هزار تومان بود، این بار مبلغ 10 تا 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: کلیه تدابیر فوق با هدف پیشگیری، بازدارندگی، مقابله با افراد سودجو، تثبیت بازار، تامین امنیت اقتصادی جامعه، صیانت از حقوق شهروندان اتخاذ شده است و در این راستا با تشدید نظارت ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی یاری و همراهی شهروندان برای مقابله با قانون گریزان و متخلفان بازار را موثر برشمرده بر آمادگی شبانه روزی این سازمان جهت رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تعزیرات به متخلفان بازار/ جریمه عدم درج قیمت کالا 50 میلیون تومان شد

هشدار تعزیرات به متخلفان بازار/ جریمه عدم درج قیمت کالا 50 میلیون تومان شد