مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 09:072022-07-24اجتماعي

تمام وسیله های شهربازی زیر نظر شهرداری ایلام غیر استاندارد هستند


در استان ایلام 210 وسیله شهربازی وجود دارد که 110 وسیله آن مختص به شهر ایلام و تمام آن ها زیر نظر شهرداری و غیر استاندارد هستند.

- مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در استان ایلام 210 وسیله شهربازی وجود دارد که 110 وسیله آن مختص به شهر ایلام و تمام آن ها زیر نظر شهرداری و غیر استاندارد هستند.

  وی با انتقاد از عدم همکاری شهرداری های استان در خصوص استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهربازی ها، گفت: تمام شهرداری ها از سوی این اداره کل به دستگاه قضایی معرفی و بدون اخذ گواهی ایمنی پلمب خواهند شد.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه تنها بخش خصوصی استانداردسازی وسایل بازی را رعایت کرده اند، یادآور شد: شهرداری ها به هیچ وجه اجازه فعالیت بدون اخذ گواهی ایمنی را ندارند.

وی از معرفی تمام شهرداری های استان از سوی اداره کل استاندارد به دلیل نداشتن استاندارد شهربازی های این حوزه به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: دادستان ایلام نیز تذکرات لازم و همچنین تشکیل پرونده برای شهربازی های غیر استاندارد را صادر کردند که اگر در موقع مقرر استاندارد سازی نشود پلمپ خواهند شد.

همتی به شهروندان ایلامی توصیه کرد: با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش استفاده از تجهیزات بازی، حتما از بهره برداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام وسیله های شهربازی زیر نظر شهرداری ایلام غیر استاندارد هستند

تمام وسیله های شهربازی زیر نظر شهرداری ایلام غیر استاندارد هستند