مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 09:222022-07-24سياسي

640 میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان البرز تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین بختیاری، معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز در نشست مشترک شرکت های فناور و دانش بنیان البرز با علیرضا عباسی، - معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز از تصویب 640 میلیارد تومان تسهیلات برای 31 شرکت دانش بنیان این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین بختیاری، معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز در نشست مشترک شرکت های فناور و دانش بنیان البرز با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، از تصویب 640 میلیارد تومان تسهیلات برای 31 شرکت دانش بنیان این استان خبر داد.

بختیاری با بیان اینکه این میزان تسهیلات اشتغال زایی برای بیش از 2 هزار نفر را در بر دارد، گفت: همچنین راه اندازی مرکز خدمات تخصصی برای جذب سرمایه گذاران و سرمایه پذیران از جمله اقدامات انجام شده در جهت پیشبرد اهداف کمیته تسهیل و توسعه شرکت های دانش بنیان البرز است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز بیان کرد: انعقاد 2 قرار داد مبنی بر نوآوری باز برای شرکت های دانش بنیان و فناور با صنایع و سازمان های استان البرز از دیگر اقدامات در این زمینه به شمار می رود.

وی ادامه داد: اکنون پارک علم و فناوری برای اجرای نهضت احیا در استان البرز با هدف فعال سازی واحد های نیمه فعال وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

640 میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان البرز تصویب شد

640 میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان البرز تصویب شد