مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:022022-07-24ورزشي

آیا کاهش احتمالی غرامت ویلموتس در CAS جشن دارد؟


این روزها شایعاتی درباره شکستن رای محکومیت ایران در پرونده مارک ویلنوتس و کاهش غرامت پرداختی فوتبال کشورمان شنیده می شود که هنوز از کانال های رسمی تایید نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ نقض رای فیفا به نفع ویلموتس، همزمان با بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال برای انتخابات آتی، باعث تقویت موضع یکی از نامزدهای سرشناس شده است.

جریان حامی استخدام ویلموتس درحالی از پیروزی بزرگ دم می زنند که فوتبال ایران پیش از این دو میلیون یورو به ویلموتس پرداخت کرده و بر اساس حکم احتمالی و ادعایی جدید بیش از 3/5 میلیون یوروی دیگر هم به این مبلغ اضافه می شود تا برای جذب مربی که حداکثر قیمت سالانه او 400 تا 500 هزار دلار بوده و تنها 60 روز هدایت تیم ملی ایران را در دست داشته مجموعا 5/5 میلیون یورو معادل بیش از 170 میلیارد تومان بپردازیم! در میان جشن حامیان دیروز مربی بلژیکی هنوز کسی نپرسیده که چگونه ساختمان فدراسیون را بابت همین قرارداد به مجموعه شستا بدهکار شدند و حالا شاد و خوشحال از پرداخت پنج میلیون یورو به مربی 500 هزار دلاری این اتفاق را به عنوان پیروزی بزرگ قلمداد می کنند.

مسئله عجیب دیگری که این طیف از حامیان حضور ویلموتس در ایران مطرح کرده اند این است که برای اولین بار ایران توانسته در دادگاه عالی ورزش رای پرونده را بشکند در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کاهش احتمالی غرامت ویلموتس در CAS جشن دارد؟

آیا کاهش احتمالی غرامت ویلموتس در CAS جشن دارد؟