مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:072022-07-24اقتصادي

طرح بهسازی بافت با ارزش روستای «قوزلو» اجرا می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش روستای «قوزلو» با اعتبار 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روستای قوزلو از جاذبه های گردشگری استان و به عنوان روستای بافت با ارزش معرفی شده است، اظهار کرد: اجرای طرح هادی این روستا از سال 1400 آغاز شده و تاکنون مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی توسط بنیاد مسکن هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار، فاز نخست این طرح تا پایان امسال به اتمام برسد که اعتبار مورد نیاز جهت اتمام فاز اول پروژه در حدود 4 میلیارد برآورد می شود.

وی ادامه داد: روستای پلکانی قوزلو از توابع بخش انگوران شهرستان ماهنشان و در 40 کیلومتری شهر دندی دارای 53 خانوار و 175 نفر جمعیت است.

خواجه ای هدف اصلی طرح های بهسازی بافت با ارزش روستایی، زمینه سازی برای احراز هویت خواند و گفت: فراهم کردن امکان نگهداری بافت ها و آثار ارزشمند معماری روستایی با احیای بافت کالبدی از دیگر اهداف است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ایده و راهکارهای نوین برای تامین خواسته ها، افکار و شیوه جدید معیشت مردم و با احتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهسازی بافت با ارزش روستای «قوزلو» اجرا می شود

طرح بهسازی بافت با ارزش روستای «قوزلو» اجرا می شود