مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:122022-07-24اقتصادي

تاخیر در تامین قطعات کاشت حلزون شنوایی/ ناشنوایی تنها معلولیت قابل درمان


مدیر طرح و برنامه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران توضیحاتی را در خصوص نحوه ارائه خدمت کاشت حلزون شنوایی و مشکلات مربوط به تامین قطعات پروتز ارائه داد.

-  هومن نریمانی،مدیر طرح و برنامه هیات امنای صرفه جویی ارزی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به ارزش و اهمیت خدمت ارائه شده در زمینه کاشت حلزون شنوایی گفت: ناشنوایی تنها معلولیتی است که با انجام عمل کاشت حلزون شنوایی به صورت کامل رفع معلولیت می شود و بیمار کاشت حلزون شده امکان داشتن یک زندگی کاملا عادی را خواهد داشت.

وی ادامه داد:با توجه به قدمت سی ساله اعمال کاشت حلزون شنوایی در کشور، خوشبختانه هم اکنون بیماران کاشت حلزون شده ای را داریم که در رشته های مختلف تحصیلی از جمله پزشکی، دندانپزشکی، هوانوردی، حقوق و .

.

.

عالی ترین مدارج ترقی را طی کرده اند.

نریمانی خاطرنشان کرد:انجام عمل کاشت حلزون شنوایی  ماحصل یک همکاری بین بخشی است که گام اول آن با شناسایی بیماران دچار ناشنوایی شدید و عمیق  در مراکز غربالگری شنوایی کشور که وابسته به سازمان بهزیستی یا زیرنظر معاونت بهداشت وزارت بهداشت است، آغاز می شود و در مرحله بعد بیماران با معرفی به مراکز کاشت حلزون پانزده گانه کشور که تحت پوشش و نظارت معاونت درمان وزارت بهداشت هستند، از لحاظ امکان انجام ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در تامین قطعات کاشت حلزون شنوایی/ ناشنوایی تنها معلولیت قابل درمان

تاخیر در تامین قطعات کاشت حلزون شنوایی/ ناشنوایی تنها معلولیت قابل درمان