مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:272022-07-24سياسي

8 گروهی که شامل «رتبه بندی معلمان» نمی شوند


مشمولان این آیین نامه عبارت اند از مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان و نیروهای توان بخشی مدارس استثنایی که در حال حاضر صرفاً در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت تمام وقت دارند.

- طبق اعلام وزارت آموزش و پروروش، نظام رتبه بندی معلمان به ایستگاه آخر نزدیک می شود و قرار است احکام معلمان از 31 شهریورماه جاری صادر شود؛ هرچند اجرای قانون از شهریور 1400 تعیین شده و پرداخت معوقات یک ساله آن نیز باید از سوی دولت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه رتبه بندی معلمان پس از 10 سال کشمکش در روز 25 اسفندماه 1399 از سوی دولت وقت به مجلس ارسال و کلیات آن هجدهم خردادماه سال 1400 به تصویب رسید، اما به دلیل تغییرات قابل توجه لایحه از سوی نمایندگان مجلس و عدم تامین بار مالی آن، ماه ها در مجلس معطل ماند و یک مرتبه نیز از سوی شورای نگهبان رد و دوباره به مجلس بازگشت.

با انجام اصلاحات واراده از سوی مجلس در ابتدای اسفندماه، رتبه بندی از سوی شورای نگهبان مورد موافقت قرار گرفت و در 16 اسفندماه سال 1400 از سوی رییس مجلس جهت اجرا به دولت و 23 اسفندماه از سوی رییس جمهور به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

دولت مکلف شده بود ظرف مدت یک ماه از ابلاغ قانون، آیین نامه اجرایی را تدوین و به تصویب هیئت وزیران برساند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 گروهی که شامل «رتبه بندی معلمان» نمی شوند

8 گروهی که شامل «رتبه بندی معلمان» نمی شوند