مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-24سياسي

نمازجمعه یک پشتوانه محکم در پیشبرد انقلاب اسلامی است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: نماز جمعه یک نماز عادی است بلکه با شکوهمندی که دارد برای ما یک پشتوانه محکم و در پیشبرد انقلاب اسلامی عامل موثری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد روز یک شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پل دختر خطاب به امام جمعه اظهارکرد: حضور گروه مشاوره ای از جوانان در دفتر امام جمعه این شهر احساس می شود و نباید تنها به چند نفر اکتفا کرد.

وی افزود: با توجه به مراجعه بسیاری  از جوانان پل دختر و درخواست و مطالبه آنها در رابطه با مشارکت در امور نماز جمعه  انتظار می رود امام جمعه در این زمینه و جذب جوانان بیشتری در دفتر خود همت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر یکی از راه های با شکوه تر کردن نمازجمعه را استفاده از ظرفیت مساجد دانست و گفت: امامان جمعه و جماعات محیط پیرامونی مساجد را بشناسند و در ایجاد ارتباط موثر بین جوانان و خانواده های آنها با مساجد تلاش شود که به طور قطع این امر در هرچه باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه موثر است.

وی بر آماده سازی زیر ساخت جذب جوانان به مساجد تاکید کرد و افزود: با توجه به این که طرح صالحین بسیج و تعلیم و تربیت سپاه در مساجد فعالیت دارند هماهنگی و مشارکت و هم کاری سایر متولیان امر تعلیم و تربیت می تواند در جذب بیشتر  به مساجد و نماز جمعه موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه یک پشتوانه محکم در پیشبرد انقلاب اسلامی است

نمازجمعه یک پشتوانه محکم در پیشبرد انقلاب اسلامی است