مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:172022-07-24سياسي

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در ردیف کارکردهای تجاری برای اخذ مالیات نباشد


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه چرا باید فعالیت های فرهنگی و اجتماعی درردیف کارکردهای تجاری برای اخذ مالیات لحاظ شود، گفت: سیاست های تشویقی و حمایتگرانه یکی از نیازهای اساسی حوزه فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تبیین مسائل و سیاست های  امورمالیاتی کشور و ارتقاء سطح تعاملات سازمان امور مالیاتی و مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات موثر سازمان امور مالیاتی در راستای حصول به تحقق حدنصاب های لایحه بودجه عمومی سال 1401 مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه با محوریت شفافیت و کارآمدسازی باعث شد تا درامدهای مستقیم که به وصول مازاد بر درامدهای تعیینی سال قبل برای 12 درصد از مشاغل پر درآمد و عدم بدهی مالی برای بالغ بر 30 درصد کسب و کارهای کوچک مقیاس و فاقد سوددهی منجر شد.

وی ادامه داد: متاسفانه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از منظر سازمان امور مالیاتی در ردیف کارکردهای تجاری محسوب می شود و فروش و ارائه محصولات و خدمات فرهنگی با معیار درآمدهای تجاری منظور می گردد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: با توجه به تقلیل و تنزل بودجه های مصوب ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در ردیف کارکردهای تجاری برای اخذ مالیات نباشد

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در ردیف کارکردهای تجاری برای اخذ مالیات نباشد