مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-24فناوري

اعلام وضعیت اضطراری تنها با لمس یک دکمه


اسنپ پس از ارائه «سرویس امنیت» روی اپلیکیشن مسافر، قابلیت مشابهی را برای اپلیکیشن راننده طراحی کرده است که در آخرین نسخه اندرویدی به صورت آزمایشی برای تعدادی از کاربران فعال شده است.

- اسنپ به عنوان یک پلتفرم واسط میان دو گروه کاربران مسافر و راننده، راهکارهایی برای تامین امنیت طراحی کرده است که مهم ترین آن امکان برقراری تماس سریع با تیم امنیت هنگام سفر است.

کاربران مسافر با استفاده از سرویس امنیت سفر می توانند بدون انتظار در صف پاسخگویی پشتیبانی، به سرعت کارشناسان تیم امنیت را با یک تماس تلفنی یا ارسال یک پیام از وضعیت خود مطلع کنند.

همچنین با استفاده از دیگر امکانات این سرویس از جمله به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و موقعیت مکانی زنده، سفر امن تری داشته باشند.

حالا پس از ارائه سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن مسافر، این قابلیت برای امنیت کاربران راننده نیز در اپلیکیشن فعال شده است.

بدون نیاز به تماس تلفنی، تنها با لمس یک دکمه سرویس امنیت اپلیکیشن رانندگان بسیار ساده طراحی شده است تا در موقعیت اضطراری کاربران راننده بتوانند بدون نیاز به تماس تلفنی، فقط با لمس یک دکمه از تیم امنیت درخواست کمک کنند.

پس از سوار شدن کاربر مسافر و آغاز سفر، گزینه امنیت سفر در سمت راست و بالای صفحه به شکل یک سپر آبی رنگ نمایش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت اضطراری تنها با لمس یک دکمه

اعلام وضعیت اضطراری تنها با لمس یک دکمه