مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-24سياسي

نطق های میان دستور وکلای ملت/ عملکرد ضعیف دولت های گذشته در مدیریت منابع آبی


آسیب خوزستان از مدیریت منابع آبی دولت های گذشته و هشدار نسبت به اخلال در امنیت ملی با گره زدن مشکلات داخلی با مذاکرات از جمله محورهای نطق های امروز نمایندگان مجلس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (2 مرداد) برگزار شد و تعدادی از نمایندگان به بیان نطق های خود پرداختند.

حسن لطفی نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی صحن علنی در نطق میان دستور خطاب به نمایندگان گفت: ابزارهای نظارتی مجلس اعم از تحقیق و تفحص از دستگاه های اجرایی، اخطار و تذکر، سوال و استیضاح وزرا ناکارآمد بوده و مجلس را از حیز انتفاع خارج کرده است؛ تحقیق و تفحص از دستگاه هایی اجرایی کشور از ابتدای هر دوره شروع می شود و پس از طی دوره چهارساله به نتیجه نمی رسد.

وی افزود: سوال از وزرا هم پس از چندین ماه به صحن علنی مجلس ارجاع می شود اما چون ضمانت اجرایی ندارد جز نیشخند وزرا به نمایندگان و هدررفت وقت مجلس خاصیت دیگری ندارد؛ اخطار و تذکر بی فایده است و استیضاح وزرا پس از گردش کار طولانی به تعویق می افتد یا به نفع وزیر مربوطه ختم به خیر می شود و جز هدررفت وقت مجلس نتیجه دیگری عاید ملت و مجلس نمی شود؛ از هیات رییس و نمایندگان مجلس استدعا دارم که نسبت به اصلاح آیین نامه اقدام و زمان مشخص و ضمانت اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق های میان دستور وکلای ملت/ عملکرد ضعیف دولت های گذشته در مدیریت منابع آبی

نطق های میان دستور وکلای ملت/ عملکرد ضعیف دولت های گذشته در مدیریت منابع آبی