مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-24حوادث

حریق کارگاه تولید مبلمان در ورامین دو مصدوم برجای گذاشت


مهدی شجاعی مهر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ورامین در ساعت 6:10 مبنی بر حریق یک کارگاه تولید مبلمان و صندلی واقع در بخش مرکزی روستای علی آباد باغ خواص که سریعا و بدون فوت وقت ایستگاه شماره 2و مرکزی سازمان با پشتیبانی خودروهای تانکر به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که یک کارگاه مبل سازی طعمه حریق شده است که آتش نشانان سریعا از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط کارگاه فوق جلوگیری به عمل آوردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: هم اکنون آتش نشانان پرتلاش در حال لکه گیری و ایمن سازی محل حریق هستند اما با توجه به حجم بالای محصولات حریق و مواد اولیه همچنان عملیات اطفاء حریق در حال انجام است.

  شجاعی مهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حریق هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت و کلیه کارکنان واحد مذکور در صحت و سلامت کامل هستند.

وی تصریح کرد: در حین اطفاء حریق متأسفانه نفر از آتش نشانان دچار سوختگی و مصدومیت شده که یکی از آتش نشانان به طور سرپایی مداوا و آتش نشانان دیگر دچار سوختگی سطحی شده است که در مراکز درمانی در حال درمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کارگاه تولید مبلمان در ورامین دو مصدوم برجای گذاشت

حریق کارگاه تولید مبلمان در ورامین دو مصدوم برجای گذاشت