مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:422022-07-24پزشكي

افرایش 40 درصدی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ یک نفر دیگر هم رفت


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از افرایش 40 درصدی مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته 56 مورد از بیماران سرپایی و 27 مورد بستری در استان شناسایی شده است.

- سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از افرایش 40 درصدی مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: طی چند روز اخیر شمار مبتلایان و بستری های کرونا در کشور و استان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون 57 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 6 نفر از این تعداد در بخش ویژه و پنج نفر حال وخیم دارند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به ثبت یک مورد فوتی از بیماران کرونایی طی شبانه روز گذشته، گفت: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به 3 هزار و 142 نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 17 مورد بستری جدید در بیمارستان های استان پذیرش شده که هفت نفر از آن ها ترخیص شده است.

شاه آبادی با اشاره به افزایش بیماران سرپایی، گفت: طی شبانه روز گذشته 56 مورد از بیماران سرپایی و 27 مورد بستری در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش 40 درصدی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ یک نفر دیگر هم رفت

افرایش 40 درصدی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ یک نفر دیگر هم رفت