مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-24سياسي

الگوی دفاع مقدس در منطقه تاثیر گذار بوده است


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان ما در اوایل انقلاب تصور می کردند با شهادت شهید بهشتی انقلاب نابود می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جمع دانشجویان حاضر در اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: تعلق خاطر دانشجو به مسایل علمی تعلق خاطر کمی نیست و همین تعلق خاطر در بالاترین سطح ممکن شهید چمران را به میدان جنگ کشاند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تشکیلات مختلفی که در آن دوران شکل گرفت به پیروزی رسید و اگر این کار تشکیلاتی نبود و اگر مسولان این تشکیلات انسان هایی مانند خودشان را نداشتند به اینجا نمی رسیدیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: گاهی تعابیر غلطی به کار می بریم و تصور می کنیم که فرماندهان جنگ بدون هیچ برنامه ریزی قبلی در این موقعیت قرار گرفته اند که این تفکر اشتباه است بلکه بخش اعظمی از فرماندهان جنگ در دوران مبارزات برای پیروزی انقلاب دانشجو بودند و کار تشکیلاتی انجام می دادند.

سردار رفیعی آتانی گفت: ما باید با تمام توان از انقلاب عزیزمان دفاع کنیم اما دفاع از این انقلاب به تعبیر رهبری نیازمند شناخت انقلاب در ابعاد مختلف آن و شناخت تاریخ انقلاب است وی بیان کرد: ساختار و ساختمان انقلاب را باید بشناسیم زیرا دشمنان ما در این 43س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی دفاع مقدس در منطقه تاثیر گذار بوده است

الگوی دفاع مقدس در منطقه تاثیر گذار بوده است