مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:222022-07-24حوادث

توقیف محموله 33 هزار لیتری میعانات گازی قاچاق


فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش حامل 33 هزار لیتر میعانات گازی مایع قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان دلیجان، در اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دلیجان پس از متوقف کردن این کامیون، در بازرسی از آن، موفق به کشف 33 هزار لیتر گاز قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

پلمب یک فروشگاه عرضه برنج های تقلبی در اراک فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 2 تن و 849 کیلوگرم برنج تقلبی قبل از عرضه در بازار در عملیات بازرسی از یک فروشگاه در شهرستان اراک به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 387 میلیون ریال و پلمب این فروشگاه به دستور مقام قضایی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 33 هزار لیتری میعانات گازی قاچاق

توقیف محموله 33 هزار لیتری میعانات گازی قاچاق