مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-24اقتصادي

جمع آوری گونه های نایاب گل در پارک رز زنجان


شهردار زنجان با اشاره به جمع آوری گونه های نایاب گل از سراسر کشور در پارک رز زنجان گفت: پارک رز با یک پنجم هزینه برآوردی و تنها در عرض 25 روز ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در حاشیه افتتاح  پارک رز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پارک رز پروژه بزرگی است، اظهار کرد: امروز زمان و استفاده بهینه از منابع درآمدی و صرفه جوبی در هزینه کردها و تامین رفاه شهروندان در اولویت برنامه های شهرداری است.

   شهردار زنجان با اشاره به اینکه حدود یک ماه پیش اینجا فضای خاکی بود و شهرداری با مدیریت جهادی تنها در عرض 25 روز نسبت به احیای این پارک اقدام کرد افزود: برآورد پیمانی این پروژه  یک میلیارد و 100 میلیون تومان بود و اصل ایده ایجاد پارک موضوعی بود.

  فیروزفر با اشاره به اینکه گونه های نایاب را به صورت نمایشگاهی و از کل دنیا به صورت نمایشگاهی در این پارک به نمایش خواهیم گذاشت، اضافه کرد: با مدیریت جهادی معاونت خدمات شهری، سیما منظر و شهرداری احداث این پارک موضوعی در دستور کار قرار گرفت که فازهای بعدی این پروژه نیز تعریف خواهد شد.

فیروز فر با اذعان به اینکه چمن کاری در این پارک انجام نشده و طراحی، آبرسانی و برق رسانی، عملیات کاشت و مبلمان در مدت زمان کمتر از یک ماه کار عظیمی است که  تنها با 200 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری گونه های نایاب گل در پارک رز زنجان

جمع آوری گونه های نایاب گل در پارک رز زنجان