مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-24سياسي

سردار فدوی: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جانشین فرمانده کل سپاه از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک عیادت کرد و از نزدیک در جریان وضعیت سلامت و درمان آنها قرار گرفت.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این آیین ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند که با تربیت فرزندان رشید خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در دفاع مقدس حماسه های بزرگی خلق کردند و به الگوهای درخشان تبدیل شده اند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولین برای موفقیت در ماموریت ها است.

وی با اشاره به رویکرد خدمت رسانی در سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف 43 ساله کشور برای پیشرفت و تحقق آرمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفین است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است

سردار فدوی: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است