مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:172022-07-24بين الملل

پادشاه اردن: گفتگو تنها راه حل اختلافات با ایران است


«عبدالله دوم»، پادشاه اردن اعلام کرد که مرحله آتی شاهد همکاری فشرده عربی خواهد بود و دیدار جو بایدن با مقامات فلسطینی و اسراییلی، اندکی قبل از اجلاس عربستان را نشان توجه آمریکا به منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، وی در خصوص ناتوی عربی گفت: ما از نیاز به یک سیستم کار دفاعی تشکیلاتی عربی صحبت می کنیم و این یک رایزنی، همسویی و همکاری طولانی با برادران عرب را می طلبد ، به طوری که مبنا و اهداف مشخص باشند .

ملک عبدالله با بیان این که موضوع ناتو در حال حاضر در دست بررسی نیست، در خصوص ارتباط این موضوع به ایران گفت: اردن و همه کشورهای عربی خواهان روابط حسنه با ایران مبنی بر احترام به حاکمیت کشورها هستند و معتقدیم که گفتگو تنها راه برای حل اختلافات است .

وی با در اولویت دانستن مسئله فلسطین گفت: در روزهای جاری و آینده در تلاش برای همکاری مؤثر با طرفهای مربوطه و فراهم کردن شرایط برای از سرگیری روند صلح میان فلسطین و اسراییل هستیم .

پادشاه اردن افزود: ما علاقه مند به مشارکت در هر گونه تلاش منطقه ای با هدف همکاری هستیم که رفاه و توسعه برای ملتهای منطقه را فراهم و به چالش های مشترک رسیدگی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: گفتگو تنها راه حل اختلافات با ایران است

پادشاه اردن: گفتگو تنها راه حل اختلافات با ایران است