مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:222022-07-24اقتصادي

دستورالعمل پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و ارز در فضای مجازی مصوب شد


معاون مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، گفت: در جلسه اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستورالعمل پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و ارز در فضای مجازی مصوب شد.

- رضا موسی زاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در یکصد و سی و چهارمین جلسه اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور رییس جمهور در تاریخ 30 تیر برگزار شد دستورالعمل پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و ارز در فضای مجازی بعد از چندین بار رفت و برگشت مصوب شد و بعد از ابلاغ به استناد ماده 3 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم الاجرا است.

  وی در رابطه با ضرورت مصوب شدن این دستورالعمل، افزود: وقتی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا در فضای حقیقی با شدت بیشتری اتفاق می افتاد عرضه کالای قاچاق در فضای مجازی بیشتر می شد به عبارتی هر چه فشارها و کنترل ها در فضای حقیقی بیشتر می شد سیل و انتقال کالا از سطح عرضه حقیقی به مجازی نیز افزایش داشت.

  معاون مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز بیان داشت: سهولت و سرعت مبادله، امکان خرید و پرداخت آسان در هر زمان و مکان، تبلیغ و فروش آسان تر، امکان عرضه کالا با قیمت پایین تر و بدست آوردن اعتماد خریدار، تغییر دادن هویت مجرمین از مواردی است که موجب می شود عرضه کالاهای قاچاق در فضای مجازی اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و ارز در فضای مجازی مصوب شد

دستورالعمل پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و ارز در فضای مجازی مصوب شد