مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-24سياسي

قطعی برق در 7 پارک زنجان/28 پارک زنجان تا 10 روز آینده رفع نقص می شوند


شهردار زنجان با اشاره به اینکه برق 7 پارک بدون اطلاع رسانی به شهرداری قطع شده است، گفت: 28 پارک زنجان تا 10 روز آینده رفع نقص می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز فر، شهردار زنجان، در جلسه ستاد عمران شهری ضمن تشریح گزارشی از عملکرد شهرداری طی ماه های اخیر اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی  جامعه که قطعا  توجه مسؤولین را بیش از پیش می طلبد و مردم انتظارات به حقی دارند، به نظر می رسد وقتی قبول مسؤولیت کردیم، باید خدمات بیشتری ارایه کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان طی این مدت سعی کرده است به سراغ موارد راکد و امور شهری برود که نیاز به توجه ویژه ای داشت، تصریح کرد: آسفالت ریزی کل کار نیست و موضوعی که اهمیت آن دو چندان است بحث زیرساخت هاست که مردم به آن توجه ویژه ای دارند.

وی با اشاره به وضعیت دو سال پیش که با کرونا درگیر بودیم، تصریح کرد: طی این مدت از پارک ها غافل شدیم، به طوری که از 112 پارک موجود در شهر اکثریت آسیب دیدند و می توان گفت که 60 درصد روشنایی پارک ها از بین رفته است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه برق 7 پارک بدون اطلاع رسانی به شهرداری قطع شده است، عنوان کرد: از دستگاه های خدمات رسان این انتظار می رود که با مدیریت شهری همکاری و هماهنگی نزدیکی داشته باشند، این در حالی است که عدم وجود نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در 7 پارک زنجان/28 پارک زنجان تا 10 روز آینده رفع نقص می شوند

قطعی برق در 7 پارک زنجان/28 پارک زنجان تا 10 روز آینده رفع نقص می شوند