مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-24ورزشي

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس


آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت مصدومان سرخپوشان پایتخت را تشریح کرد.

وی در خصوص مصدومیت وحدت هنانوف گفت: این بازیکن در بازی دوستانه برابر نساجی مازندران از ناحیه زانو دچار کشیدگی رباط داخلی MCL شد و طی بررسی های به عمل آمده، حدود سه تا چهار هفته از تمرینات تیمی دور خواهد بود و کادر پزشکی تلاش می کند این بازیکن هر چه سریعتر به تمرینات گروهی باز گرداند.

علیرضا حقیقت در مورد مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار کشیدگی عضله چهار سر شده بود که با اقدامات پزشکی و تمرینات اختصاصی، وی در هفته پیش رو به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.

پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل خاطرنشان کرد: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران شده بود و تحت نظر کادر پزشکی تیم قرار گرفت و سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن، به تمرینات تیمی باز گردد.

دکتر حقیقت در خصوص مصدومیت کمال کامیابی نیا نیز عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی، کمال دیروز به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه های تیمی شرکت داشت و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس