مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-24سياسي

برگزاری «اجتماع بزرگ علمداران حسینی» در یزد


رییس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی یزد از برگزاری گردهمایی هیأت های عزاداری این استان در قالب«اجتماع بزرگ علمداران حسینی» در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید علی مختاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت وظایف در دستور کار بسیج مداحان، اظهار کرد: این سازمان به عنوان یکی از اقشار تخصصی بسیج و با حمایت های معنوی جمعی از پیشکسوتان و نخبگان عرصه شعر و مداحی در دی ماه 1387 همزمان با 22 ذی الحجه روز شهادت میثم تمار فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب، اجرای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و جذب و آموزش مداحان برای تحقق بسیج چند میلیونی را از جمله مهمترین اهداف بسیج مداحان در کشور دانست و افزود: مبارزه با جریان های افراطی یکی از شاخص ترین مأموریت های بسیج مداحان است.

رییس سازمان بسیج مداحان استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت عضویت بالغ بر 700 مداح و ستایشگر در این سازمان، گفت: به مناسبت نزدیک شدن به ماه محرم، گردهمایی بزرگ مداحان، شعرا و نوحه خوانان یزدی با عنوان اجتماع علمداران  حسینی در یزد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «اجتماع بزرگ علمداران حسینی» در یزد

برگزاری «اجتماع بزرگ علمداران حسینی» در یزد