مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-24سياسي

بررسی سالانه 840 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان تهران


رییس شوراهای حل اختلاف استان تهران گفت: ماهانه حدود 70 هزار فقره وارده شوراهای حل اختلاف استان تهران است و در سال، 840 هزار فقره وارده شوراهای حل اختلاف استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران؛ آیین گشایش مجتمع شورای حل اختلاف امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) با حضور سردار سرلشگر رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، حجت الاسلام صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و جمعی از مسئولان برگزار شد.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گران قدر از هیأت امنای امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) به لحاظ مساعدت های به عمل آمده به منظور راه اندازی مجتمع شورای حل اختلاف تقدیر کرد و گفت: یکی از مسئولیت ها و شئون ماموریتی قوه قضاییه بر اساس قانون اساسی حل و فصل اختلافات و دعاوی بین مردم است که این مهم توسط دادگاه ها، دادسراها، محاکم قضایی و بخشی از آن توسط شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور اجرا و عملیاتی می شود.

رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه امروز شوراهای حل اختلاف بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از ظرفیت بالا و قابل توجهی در جهت ایجاد صلح و سازش در خصوص دعاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سالانه 840 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان تهران

بررسی سالانه 840 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان تهران