مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 15:222022-07-24اقتصادي

فرماندار قرچک: کارشکنی پیمان کار، باعث تعویق واگذاری مجتمع سبحان شد


فرماندار قرچک با بیان اینکه شرکت پیمان کار پروژه از واگذاری پروژه به بانک مسکن امتناع کرد، گفت: پس از ارزش گذاری پروژه سبحان توسط کارشناسان بانک مسکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون پروژه 1100 واحدی سبحان، اظهار کرد: بعد از دستور رییس جمهور مبنی بر واگذاری یک ماهه پروژه مسکونی سبحان، استاندار تهران جلسه ای را با حضور نمایندگان راه و شهرسازی، بانک مرکزی، هییت سرپرستی موسسه مالی اعتباری و نمایندگان استانداری و فرمانداری تشکیل داد و ابعاد حقوقی موضوع بررسی شد.

وی گفت: متأسفانه شرکت پیمان کار پروژه که متعلق به یکی از مدیران موسسه اعتباری است از واگذاری پروژه به بانک مسکن امتناع ورزید.

فرماندار قرچک این امتناع و سایر مسائل بزرگ حقوقی پروژه را عامل عقب افتادن زمان بندی یک ماهه عنوان کرد و گفت: خلع ید پیمان کار از پروژه و واگذاری به بانک مسکن در  شورای تامین فرمانداری و استانداری تصویب شد.

فاتحی نژاد با بیان اینکه مراحل واگذاری به سرعت در حال انجام است عنوان کرد: پس از ارزش گذاری پروژه سبحان توسط کارشناسان بانک مسکن، واحد های مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در اختیار واجدین شرایط قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قرچک: کارشکنی پیمان کار، باعث تعویق واگذاری مجتمع سبحان شد

فرماندار قرچک: کارشکنی پیمان کار، باعث تعویق واگذاری مجتمع سبحان شد